لانه کبوتر

ساخت وبلاگ

خلاصه وبسايت ديکاردو فروش جم  کلش آف کلنز  Clash of Clans با 1 دلار رايگان تنها با وارد کردن کد تخفيف در متن خبر درج شده است

Clash of clans

بازي استراتژيک کلش آف کلنز که جديدا بسياري از کاربران به آن پيوسته اند داراي جم و سکه ميباشد که شما ميتوانيد اين جم وسکه ارزان کلش آف کلنز را از وبسايت ديکاردو با قيمت بسيار اندک تهيه کنيد و در بازي کلش آف کلنز بهترين باشيد و در کلن هاي متعدد در برابر دوستان خود برنده بازي باشيد تنها با هزينه اي اندک در سايت ديکاردو .

و مجموعه ديکاردو در کمترين زمان ممکن جم خريداري شده براي بازي کلش آف کلنز را براي شما ايجاد ميکنند و ميتوانيد از اين جم استفاده کنيد و همينطور با يک پشتيباني 24 ساعته قوي در هر زمان که جم را تهيه کنيد ما براي شما آن را فعال ميکنيم

پيشنهاد استثنايي ما براي خريد جم کلش آف کلنز از سايت ديکاردو با استفاده از کد تخفيف 1 دلار رايگان از اين سايت است که شما ميتوانيد با وارد کردن Dicardo-new در بخش صفحه خريد کالاي خود در بخش کوپن تخفيف از آن بهره مند شويد

همکنون جم بازي کلش آف کلنز را با کمترين قيمت از سايت ديکاردو تهيه کنيد  و کد تخفيف ويژه ما رو فراموش نکنيد.

clash banner

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : فروش,ویژه,جم,بازی,کلش,آف,کلنز,برای,گیمر,های,حرفه,ای,در,سایت,دیکاردو,(,یک,دلار,رایگان,),خرید جم بازی , فروش جم بازی , فروش جم رایگان , خرید جم رایگان دیکاردو , فروش جم رایگان کلش آف کلانز ,خرید جم کلش رویال ,فروش جم کلش رویال ,فروش پول ساکر استار , خرید پول ساکر استار , خرید پول Soccer Star , فرروش آنلاین جم ارزان , فروش سکه ارزان ,فروش دلار ارزان بازی , فروش ارزان بازی ,فروش سکه بازی , فروش سکه ارزان بازی ,فروش جم Clash of clans ,خرید جم Clash Of clans , فورش جم Soccer Star, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 293 تاريخ : چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:01

فلوراید تراپی

استفاده از ژل و وارنیش فلوراید دو روش متداول فلورایدتراپی در مطب می‏باشد. ترکیبات مختلفی از فلوراید می‏تواند به صورت ژل درآید که یکی از مشهورترین آنها APF است. سیستم‏های APF، اصولاً مرکب از مخلوط‏های اسیدی هیدروفلوریک و اسیدفسفریک با غلظت‏های 23/1% فلوراید و 98/0% اسیدفسفریک با PH 3 تا 5/3 و عوامل طعم‏دهنده، رنگ‏دهنده، شیرین‏کننده و غلیظ‏کننده هستند. این سیستم‏ها وقتی که در ظروف پلاستیکی ذخیره و نگهداری می‏شوند، حداقل به مدت 2 سال از نظر شیمیایی پایدار هستند، اما بعد از چندین ماه نگهداری ممکن است کاهش در ویسکوزیته ژل‏ها ایجاد شود. وارنیش‏های حاوی فلوراید بیش از 40 سال است که به صورت گسترده در اروپا و سایر نقاط جهان استفاده می‏شود اما تا سال 1994 در ایالات متحده مورد استفاده قرار نگرفت. اولین وارنیش فلوراید در اروپا در سال 1964 به نام Duraphatمعرفی شد که حاوی 5% سدیم فلوراید بود. در ایالات متحده این محصول Duraflur نامیده شد. مطالعات نشان می‏دهد که استفاده از وارنیش به دلایلی از جمله راحتی استفاده به خصوص در کودکان خردسال و ناتوان، صرفه جوئی در زمان و جلوگیری از بلع فلوراید مورد استقبال روزافزون دندانپزشکان قرار گرفته است.Skold و همکاران استفاده از وارنیش فلوراید را در مواقعی که امکان برقراری ایزولاسیون کامل نباشد مانند درمان در مدارس توصیه نمودند و نشان دادند که استفاده از وارنیش در یک طرح 3 ساله، نتایج بهتری در کاهش پوسیدگی‏های پروگزیمالی دارد و از نظر اقتصادی نیز به صرفه می‏باشد. Miller عنوان نمود در صورتی که مشخص شود که کودکی نیاز به استفاده از فلورایدتراپی موضعی دارد استفاده از وارنیش فلوراید تنها انتخاب جهت کودکان 6-0 سال و افراد بزرگتری که به هر دلیل چه از نظر همکاری و چه موارد دیگر نیاز به توجه خاص دارند، می باشد.

نتایج مطالعه Peterson نشان داد که اثر فلوراید موضعی به طور مستقیم با مدت زمانی که در تماس با مینا قرار می‏گیرد ارتباط دارد. زمان طولانی تماس، مقدار فلوراید جذب شده توسط مینا را افزایش می‏دهد. همچنین منجر به افزایش تشکیل هیدروکسی آپاتایت فلوراید و کاهش حلالیت مینا در برابر اسید می‏شود.در حالی که مطالعه Villena و همکاران نشان داد که افزایش زمان تماس ژل فلوراید APF از یک دقیقه به چهار دقیقه تاثیری در افزایش جذب فلوراید یا افزایش تاثیر رمینرالیزاسیون مینائی ندارد. لذا این تحقیق با هدف مقایسه غلظت و مدت ماندگاری فلوراید بزاق پس از استفاده از وارنیش و ژل فلوراید انجام شد.

درمان با فلوراید یا فلوراید تراپی

فلوراید تراپی (به انگلیسی: Fluoride therapy) عبارت است از رساندن موضعی یا سیستمیک فلوراید به دندان‌ها برای محافظت از آن‌ها در برابر پوسیدگی. فلوراید تراپی باعث پیشگیری از پوسیده شدن دندان‌ها و داشتن لبخند هالیوودی می‌شود، چرا که فلوراید تراپی گنجاندن فلوئورآپاتیت معدنی در مینای دندان آسیب‌دیده است. فلورآپاتیت یکی از ساختارهای طبیعی دندان انسان نیست، اما در دندان‌های کوسه یافت می‌شود. ماده معدنی اصلی در مینای دندان هیدروکسی‌آپاتیت است که در صورت وجود فلوراید در مجاور آن، فلورآپاتیت تولید می‌شود. مواد معدنی دندان چه در حضور فلوراید یا فقدان آن به‌طور متناوب در حال کاهش و افزایش است. شدت این عمل به میزان اسیدی یا بازی بودن دهان و غلظت عناصر مختلف در دهان بستگی دارد. در صورت وجود فلوراید، بازگشت مواد معدنی به دندان افزایش می‌یابد و همچنین دندان‌ها در برابر اثر تخریبی لاکتیک‌اسید که توسط باکتری‌ها ایجاد می‌شود مقاوم می‌شوند. یکی از دلایل مسواک زدن رساندن فلوراید به دندان است.

در فلوراید تراپی موضعی، فلوراید مستقیماً در مجاور سطوح دندان قرار داده می‌شود. متداول‌ترین شکل آن استفاده از خمیردندان‌های حاوی فلوراید است. روش‌های دیگر فلوراید تراپی موضعی شامل دهان شویه، قرص، ژل، فوم و وارنیش می‌باشد.

در فلوراید تراپی سیستمیک، فلوراید به آب، نمک یا شیر افزوده می‌شود یا ممکن است از قرص حاوی فلوراید استفاده شود. در مناطقی که دارای آب فلوریده هستند سایر روش‌های فلوراید تراپی سیستمیک توصیه نمی‌شود.


مزیت فلورایت تراپی


فلوری توسط دندان‌پزشکان و متخصصان پزشکی و دندانپزشک زیبایی دنیا به عنوان عاملی مؤثر در پیشگیری از پوسیدگی‌های دندانی شناخته شده‌است. مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات متحده فلوریداسیون آب آشامیدنی را به عنوان یکی از ۱۰ دستاورد برتر در زمینه سلامت عمومی معرفی کرده‌است. از این موضوع می‌توان چنین برداشت کرد که فلوراید تراپی به‌طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته‌است. تعدادی از روش‌های فلوراید تراپی شناخته شده‌اند، از استفاده از خمیردندان‌های حاوی فلوراید در خانه گرفته تا استفاده از فلوراید موضعی در مطب‌های دندان‌پزشکی. عموماً از فلوریداسیون آب آشامیدنی یا سایر مواد خوراکی مثل نمک حمایت می‌شود. درمان خانگی می‌تواند شامل استفاده از داروی بدون نسخه (OTC) یا با نسخه شود. هر دو نوع آن شامل موارد زیر است: دهان‌شویه، ژل یا فوم، وارنیش فلوراید، مکمل‌های غذایی حاوی فلوراید و آب فلوریده.


مکانیسم فلوراید تراپیفلوراید پوسیدگی مینای دندان را با تولید فلورآپاتیت و گنجاندن آن در مینا کاهش می‌دهد. یون‌های فلوراید در مراحل آغازین پوسیدگی، شدت دمینیزاسون مینا را کاهش و رمینالیزاسیون آن را افزایش می‌دهند. هنگامی که فلوراید در دهان است چرخه رمینرالیزاسیون برای جلوگیری از پوسیدگی به شدت فعال می‌شود اما بعد از بلعیدن آن تأثیر کمتری دارد.

اثر فلوراید

اثر فلوراید بر فلور میکروبی دهان بسیار کم است و نقش بسزایی را ایفا نمی‌کند. برخی مطالعات آزمایشگاهی بر روی سلول‌های باکتریایی نشان داده است که فلوراید در نقش یک ماده آنتی‌میکروبی عمل می‌کند و تأثیراتی را بر روی سلول‌های باکتریای دارد. اثر ضدمیکروبی فلوراید به حداقل غلظت 10 ppm F نیاز دارد در حالی که با مصرف محصولات حاوی فلوراید تنها مقدار مختصری از اثر ضدمیکروبی فلوراید در دهان فعال می‌شود. در یک مطالعه آزمایشگاهی دربارهٔ اثر فلوراید بر روی فلور میکروبی دهان دیده شده که فلوراید صرفاً به عنوان یک ماده ضدمیکروبی عمل نمی‌کند بلکه با کاهش فرایند دمینرالیزاسیون باعث کاهش تعداد باکتری‌ها می‌شود. به‌طور کلی برای تأیید این مطالب نیاز به پژوهش‌های بیشتری است.

فلوراید می‌تواند توسط ترکیبات شیمیایی گوناگونی دریافت شود (سدیم‌فوراید، قلع‌فلوراید، آمین‌فلوراید، مونوفلوروفسفات و…). تفاوت‌های عملکردی کمی بین این مواد مشاهده شده به همین دلیل اگر در افراد تاثییرات متفاوتی دارند به دلیل عادات فردی همچونمسواک زدن است. معمولن مواد شیمیایی حاوی فلوراید با دیگر عناصر ترکیب می‌شوند.

به این دلیل که تمامی روش‌های فلوریداسیون غلظت پایینی از یون‌های فلوراید را در بزاق تولید می‌کنند بنابراین از فلوراید به صورت موضعی بر روی پلاک دندانی استفاده می‌شود. فلوراید باعث پیشگیری پوسیدگی دندانی نمی‌شود اما سرعت پیشرفت آن را کنترل می‌کند به همین دلیل برای داشتن یک عملکرد مؤثر از فلوراید، باید در طول روز به‌طور مکرر از آن استفاده شود.

مضرات فلوراید


مصرف بیش از حد (اوردوز) فلوراید منجر به مسمومیت فلوراید و مرگ می‌شود. برای اکثر بالغین دوز مرگ‌آور ۵ تا ۱۰ گرم تخمین زده می‌شود.خوردن فلوراید در دوزهای ۱۵ تا ۲۰ برابر کمتر از دوز مرگ‌آور نیز می‌تواند ناراحتی‌های دستگاه گوارش ایجاد کند. استفاده زیاد از فلوراید موضعی می‌تواند منجر به فلوروزیس دندانی شود و مصرف زیاد فلوراید سیستمیک می‌تواند منجر به فلوروزیس استخوانی شود. نوجوانان بیشتر در معرض اووردوز فلوراید قرار دارند، اخیراً انجمن دندانپزشکی آمریکا توصیه‌هایی را برای چگونگی مصرف فلوراید منتشر کرده‌است.

فلوروزیس

اغلب فلوروزیس‌ها (به انگلیسی: Fluorosis) خفیف هستند اما با بیشتر در معرض قرار گرفتن فلوراید می‌توانند شدید شوند. اخیراً گزارشی توسط شورای ملی پژوهش ایالات متحده آمریکا ارائه شده که فلوروزیس دندانی شدید می‌تواند منجر به افزایش پوسیدگی شود.

انواع روش­های استفاده از فلوراید چگونه است؟


به طور کلی دو روش استفاده از فلوراید وجود دارد: روش سیستمیک و روش موضعی. در روش سیستمیک فلوراید با بلع وارد بدنش شده و جذب می گردد. در روش موضعی دندان ها در مجاورت فلوراید قرار می­­گیرند. امروزه اثبات شده است بهترین روش فلوراید تراپی در مطب توسط دندانپزشک و با وارنیش فلوراید (ماده ای شبیه لاک) است که بسیار ساده و کنترل شده انجام می گیرد و خطر فلوورزیس (مسمومیت با فلوراید) در این روش وجود ندارد.

در چه مواردی باید فلوراید تراپی انجام شود؟


انجام فلوراید تراپی با صلاحدید دندانپزشک و انجام آن به صورت دوره­ای (هر سه ماه یکبار) بین ۳۰% تا۶۰% درصد باعث کاهش پوسیدگی می شود. فلوراید تراپی هم برای دندان های شیری و هم برای دندان های دایمی قابل انجام است. البته توصیه می شود انجام فلوراید تراپی به شکل منظم پس از رویش دندان های شیری آغاز شود.

فلوراید تراپی برای چه سنینی مناسب است؟


به دلیل تاثیر شگفت انگیز فلوراید بر پوسیدگی دندانی، استفاده از آن برای تمام سنین و زیر نظر دندانپزشک توصیه می­­گردد. اما به طور کلی مهم ترین گروه های سنی به شرح زیر اند:

کودکان زیر ۶ سال: حفاظت از دندان های شیری و مقاوم سازی جوانه دندان های دایمی در برابر پوسیدگی

کودکان و نوجوانان ۶-۱۶ سال: حفاظت از دندان های دایمی در حال رویش به خصوص دندان های آسیا که بسیار در معرض پوسیدگی هستند.

بزرگسالان: فلوراید تراپی در بزرگسالان نیز بسیار موثر است به خصوص در مواردی مانند خشکی دهان (طبیعی یا به علت مصرف دارو)، تحلیل لثه و دندان های حساس، پوسیدگی حداقل یک دندان در یک سال اخیر، وجود روکش در دهان، بیماران تحت درمانارتودنسی و بیماران سرطانی که شیمی­ درمانی می شوند.

فلوراید تراپی در کودکان

جهت فلوراید تراپی در کودکان پیش دبستانی پیشنهاد میشود زیرا کاربرد راحتی داشته و تاثیر برابر با فلوراید موضعی (APF) دارد.

3 بار کاربرد به فاصله 10 روز‌، با کاربرد 4 ماه یکبار تاثیر مساوی دارد. - کاربرد سالی یکبار سودی نمی‌رساند. - رنگ آن قهوه‌ای است و پس از 24 -48 ساعت از روی دندان حذف می‌شود.

دهانشویه‌ها و خمیر دندان فلوراید دار - در کودکان زیر 6 سال (مگر با هدف کاربرد سیستمیک) نبایدمصرف شود - در مناطق با آب فلورید و غیر فلوریده مفید است-

فلورایدهای موضعی در مطب دندانپزشکی سبب کاهش پوسیدگی هم در کودکان و هم بالغین و نیز توقف ضایعات اولیه میشود..

- در استفاده موضعی در مطب، ترکیبات حاوی استانوس فلوراید کاهش بیشتری در پوسیدگی‌ها نشان داده‌اند.
روشهای جلوگیری از بلع فلوراید: وضعیت عمومی بیمار، ساکشن قوی، کاربرد مقدار به اندازه فلوراید، تعلیم بیمار در خارج کردن آب دهان تا 1 دقیقه بعد از کاربرد.

فلوراید موضعی برای استفاده در منزل


خمیر دندانهای فلوراید:استفاده از خمیر دندانهای با تایید ADA توصیه می‌شود. می‌توان انتظار 25 تا 35% کاهش پوسیدگی داشت. 2 یا 3 بار مسواک زدن بهتر از یکبار در روز است.
دهانشویه‌های فلوراید:در برنامه‌های روزانه یا هفتگی نظارات شده 35% کاهش پوسیدگی می‌دهد. استفاده روزانه، و استفاده از دهانشویه پس از مسواک با خمیر دندان فلوراید، به ویژه قبل از خواب شب توصیه شده است. دهانشویه جایگزینی برای استفاده مطبی فلوراید نمی‌باشد.
ژلهای فلوراید:استفاده از ژل خانگی در کنترل پوسیدگیهای حاد کاربرد دارد. ژل به کمک مسواک قبل از خواب و پس از مسواک زدن با "خمیر دندان" کاربرد دارد. موارد تجویز ژل و دهانشویه شبیه است ولی مزیت آشکاری نسبت به هم وجود ندارد.


فلورايد به طرق مختلف مي تواند دراختيار دندان ها قرارگيرد


آب آشاميدني(اگرفلورايددرآب آشاميدني به ميزان مناسب موجودباشد،پوسيدگي دنداني راتاحدود60%كاهش مي دهد).
مصرف موادغذايي مانندچاي وغذاهاي دريايي.
قرصهاوشربتهاي حاوي فلورايد.
دهان شويه (دركودكان بالاي 6سال)، خميردندان،ژل(استفاده درمنزل به طورروزانه).
ژل هاي موضعي كه توسط دندانپزشك برروي دندانها استفاده مي شود (درمراكزبهداشتي درماني داراي واحددندانپزشكي فعال باهزينه اي بسياركم براي كودكان زير12سال انجام مي پذيرد.)
دهان شويه هايي كه درمدارس به صورت هفتگي توزيع مي شود.
به طوركلي مقدارفلورايدي كه به بدن مي رسد بستگي به اين داردكه درچه منطقه اي زندگي مي كنيم وچه نوع آب وغذايي مصرف مي نمائيم.


درمناطقي كه ميزان فلورايدآب آشاميدني زيادترازحدمعمول باشدبراي جلوگيري ازتغييررنگ دندانها (فلوئوروزيس)تاحد مقدورمخزن ومنشاء آب منطقه راعوض مي نمايند وياآبهايي راكه فلورايدكمتري دارندباآن مخلوط مي نمايند .

دراين مناطق استفاده ازخميردندان حاوي فلورايدودهان شويه هاي فلورايدتوصيه نمي گردد 

وارنيش فلورايد:ماده اي است به رنگ شكلاتي كه كار برد آسان، كاملا بدون درد بدون نياز به بي حسي، ماده‌اي موثر براي كاهش پوسيدگي دندان كودك و بي‌خطر بودن براي دندان و كودك از جمله مزاياي اين ماده است وتوسط دندانپزشك برروي دندان كودكان استفاده مي شود.

آمادگي قبل ازمراجعه براي فلورايدتراپي دركودك:سعي كنيدكودك آب وغذاخورده وسيرباشدزيرابهتراست تاچند ساعت بعدازاستفاده ازماده فلورايد برروي دندان ازخوردن وآشاميدن خودداري نمايد،همچنين كودك راازنظرهمكاري نمودن براي انجام اين كارآماده نمائيد.

 

مراحل انجام فلوراید تراپی چگونه است؟


۱- ابتدا سطح کلیه دندان ها با برس یا یک دستمال مخصوص تمیز می شود.

۲- سطوح پوسیدگی دندان مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت وجود مواد غذایی بین دندانی، این قسمت­ ها تمیز می ­شود.

۳- سطح تمام دندان ها به فلوراید آغشته می گردد.

مراقبت های بعد از انجام فلوراید تراپی چیست؟


۱- کودک نباید بعد از فلوراید تراپی دهان خود را بشوید.

۲- کودک باید تا نیم ساعت پس از فلوراید تراپی از خوردن و آشامیدن پرهیز کند.

۳- کودک باید تا 24 ساعت پس از فلوراید تراپی از مسواک زدن دندان­ها پرهیز کند.

۴- کودک باید تا 24 ساعت پس از فلوراید تراپی از خوردن غذاهای سفت و داغ پرهیز کند.

آیا فلوراید تراپی عوارض جانبی خواهد داشت؟


اگر فلوراید تراپی تحت نظر دندانپزشک انجام گردد هیچگونه عوارضی نخواهد داشت. اما باید از مصرف خود سرانه آن در منزل اجتناب نمود. بروز مشکل معمولا زمانی است که کودک مقدار زیادی از خمیر دندان یا دهانشویه (یا انواع دیگر فلوراید موجود در بازار مانند ژل فلوراید) را ببلعد، البته این حالت به ندرت اتفاق می افتد. به هر حال در صورتی که چنین مشکلی بروز نمود و علایمی نظیر دل درد و تهوع مشاهده شد به کودک شیر بخورانید و در صورت عدم بهبودی به بیمارستان مراجعه کنید.

محصولات مربوط به دندانپزشکی زیبایی در کشور های مختلف و در سطوح کیفی مختلف تولید می شوند، عموما متریال های درجه یک که استاندارد های کیفی را گذرانده باشند و دارای برچسب هولوگرام که نشان دهنده اصالت محصول می باشد هزینه ی بیشتری نسبت به سایرین دارد و در عوض دارای ماندگاری بیشتری نیز می باشند.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : باید,ها,و,نباید,های,لمبنت,دندان,باید ها و نباید های لمبنت دندان, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 294 تاريخ : چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت: 1:19

 

مهمترین رازهای زبان بدن

کلیه ژست ها، حالت ها، رفتارهای حرکتی کلی و جزئی، و حتی ژست و فیگور سخن گفتن بدون کلام و صدا را ارتباطات غیرکلامی یا زبان تن یا body_language گویند. براساس نتايج آخرین تحقیقات به نظر می‌رسد که حدود ۸۰ درصد از ارتباطات انسانی با تن گفتار یا تن گفت صورت می گیرد و نه کلام! بسیاری از بزرگان و حتی پيشوايان دینی معتقدند که بدن ما زبان خاص خود را داشته و پیام هایی مخابره می کند که متاسفانه همیشه هم خوب و مثبت نیست. یک شرکت چند ملیتی آمریکایی تحقیقات گسترده ای را در تگزاس کالیفرنیا انجام داد که بسیار جالب و هوشمندانه است. کار شناسان و محققان این شرکت پس از آزمایش روی بیش از یک میلیون نفر دریافتند که حدود ۹۰ درصد از افراد که از هوش هیجانی بالا برخوردارند کاملا واقف به زبان تن خود و اثرات آن هستند اما…

در ادامه به مهمترین رازهای زبان بدن پس از این آزمایش یک میلیون نفری خواهیم پرداخت.

زبان بدن ایرانی

اول: پراکسیمیز Very close very farلطفا هرگز خیلی نزدیک و خیلی دور نشوید!

خیلی دور یا خیلی نزدیک و به عبارت دیگر توی حلق طرف مقابل یا سینه به سینه شدن اصلا مناسب نبوده و به نوعی بی احترامی و یا بی تفاوتی نسبت به طرف مقابل است. این رفتار توهین آمیز به نوعی به طرف مقابل می گوید من برای شما هیچ ارزش و احترامی قائل نبوده و نیستم و به نوعی با تجاوز و عدم احترام به حریم طرف مقابل مخصوصا جلوی اطرافیان رفتاری بسیار سبکسرانه و در عین حال بی ادبانه و توهین آمیز است.

ژست های آنچنانی: این مدل ژستها و حالتها شما را بسیار مغرور خود شیفته و خود بزرگ بین و یا حتی بنوعی ژست کلاهبردارانه به طرف مقابل نشان خواهد داد. افراد در این حالت معمولا دست به سينه بوده و یا با گارد بسته ظاهر می شوند و این خود تصنعی بودن ژستها را بیشتر نشان می دهد، در حالیکه اگر می خواهید بهتر و بیشتر به نظر برسید باید کف دست هایتان را به صورت ترکیبی وتوانا نشان دهید.

دوم: تکنیک دست به سینه- یک رفتار تدافعی، یک سنگر، یک سد از نوع شیک و مجلسی که در نگاه اول به چشم هر کارشناس زبان بدنی هم می آید. این رفتار از شما و از طرف مقابل نشانه بسیار بسیار بدی است.

سوم: یکی دیگر از رازهای زبان بدن این است که هیچ چیز هیچکس هیچ رفتار گفتار و حتی پنداری آنگونه که به نظر می‌رسد نیست، رفتارهای طرف مقابل و خود شما بسیار بیشتر از آنکه شما تصور کنید می تواند تفسیر مختلفی داشته باشد.

چهارم: تاخر و تقدم- در زبان تن رفتارهای نامتقارن و متفاوت با کلام و مقدم بر کلام و یا رفتارهای نا متقارن علاوه بر حس بد نوعی ریاکاری و دروغ تفسیر می گردد. لطفا به تقارن رفتار و کلام خود و مخصوصا ناهماهنگی رفتارها با کلام در فرد و یا افراد مقابل بسیار بسیار دقت فرمایید.

پنجم: قوز کردن(Hunch)- قوز کردن و جمع شدن و فضای کم اشغال کردن همه و همه بدترین ژستهای بدن است. در مقابل فضای باز اشغال کردن، صاف راه رفتن همه و همه ژست‌های فوق‌العاده خوب است. وقتی قوز کنید و جمع شوید به نظر می رسد که انگار خیلی خسته و بی میل نسبت به بحث یا بودن در آن موقعیت هستید. باید اذعان نمود که معمولا مغز بشر قدرت جسمی را با فضایی که وضعیت فیزیک اندام بدن طرف مقابل ترسیم می نماید محک می زند و این نکته بسیار بسیار مهمی است که در ایران مردم زیاد به آن توجهی نمی کنند یا کمتر توجه می کنند. مثلا ژست مذهبيون دقیقا برخلاف این موارد است که نشان از تواضع و ایمان دارد. برخلافِ ژست مذهبیون، ورزشکاران و افراد با اعتماد به نفس بالا معمولا صاف ایستاده و باشانه های متمایل به عقب و سینه های برافراشته یک حالت اقتدار و ژست عالی و جذاب را ترسیم می کنند. دقیقا این ژستها و حالتها فضای بیشتری از مغز مخاطب را پر کرده حس بسیار خوبی را القا می کند.

اصول مذاکره و زبان 

بدن در صنعت پوشاک

نیاز به اموزش زبان بدن

در آموزش زبان بدن ما به شما می آموزیم که شاه كليد ارتباط و شايد بالا تر از آن، شاه كليد قلب همگان است. از مدير، رئيس، ارباب رجوع و مشترى گرفته تا پدر، مادر، خواهر، برادر، دوستان و حتى معشوق! داشتن اين شاه كليد کمک مى كند شما بتوانيد زندگى بهترى داشته باشيد. توصيه من به شما اين است كه مطالب این وب سایت را سه بار بخوانيد، بار اول به صورت سطحى، بار ديگر كامل و با دقت فراوان و سومين بار مقالات را مرور كنيد نکته برداری کنید. و توصيه ديگر من اين است كه مطالب اين وب سایت را در چند سن مختلف بخوانيد و مهارت آن را كسب كنيد و به تجربه دست پيداكنيد و تجربيات خود را براى ما بفرستيد تا درجلدهاى بعدى از آن استفاده كنيم. ذكر اين نكته حائز اهميت است كه هرگز به نكات اين كتاب و علم خود صددرصد اعتماد نكنيد و حداكثر كمتر از ۵۰ درصد حق داريد به خود اعتمادكنيد و مابقى را براى خطاى احتمالى درنظر بگيريد و به يادداشته باشيد هميشه آن چيزى كه مى بينيد با واقعيت متفاوت است و نگاه شما دچار نقصان است. پس هميشه با نگاهى دقيق و موشكافانه و درعين حال متفكرانه به همه چيز نگاه كنيد در انتهای آموزش زبان بدن ما شما به تمام نکات مهم پیرامون این مسئله اگاهی کامل خواهید داشت .

دورهای اموزشی زبان بدن

آموزش زبان بدن : برگزاری سمینار ، کارگاهها و کلاسهای آموزش تخصصی اصول و فنون مذاکره

جناب آقای دکتر سید مازیار میر مدرس و استاد دانشگاه در حوزه body lanquage

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,رازهای,زبان,بدن,زبان بدن ,رازهای زبان بدن , نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 221 تاريخ : دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت: 19:41

راهنمای خرید فرش دستباف؛ ۷ نکته که قبل از انتخاب فرش باید بدانید!

فرش دستباف تنها کف‌پوشی است که بر اثر پا خوردن، نور و شست‌وشو زیبایی‌های آن مضاعف گردیده و هیچ‌گاه چشم‌نوازی خود را از دست نمی‌دهد که این یکی از ویژگی‌های فرش دستباف است. به‌خصوص اگر که فرش دستباف با استفاده از مواد رنگ‌زای طبیعی رنگ شده باشد. فرش دستباف هر چه بیشتر پا بخورد و هرچه بیشتر بماند، ارزش مالی و هنری‌اش بیشتر می‌شود.

در بافت فرش دستباف از  الیاف طبیعی استفاده شده است. به همین دلیل هم در تابستان سرد است و در زمستان گرم، اما فرش ماشینی به خاطر مواد پلاستیکی‌اش این ویژگی را ندارد. به یاد داشته باشید برخی الیاف مصنوعی برای کودکان حساسیت‌برانگیز و برای بیماری‌هایی مانند آسم هم مضر است. اما الیاف طبیعی در فرش دستباف حساسیتی ایجاد نمی‌کنند. فرش دستباف با توجه به استفاده از پشم، ابریشم و پنبه به‌عنوان مواد اولیه در قالی دستباف الکتریسیته‌ی ساکن تولید نمی‌کند. جذابیت دیگر فرش دستباف طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و آرامش‌بخش آن هاست که با هر سبک و سلیقه ای متناسب است.

نسخه ازمايشى

چطور کیفیت فرش دستباف را تشخیص بدهیم؟

تا اینجا با انواع طرح مربوط به فرش دستباف آشنا شدید اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین نکته در هنگام خرید فرش، تشخیص کیفیت آن است که در ادامه به توضیح راهکارهایی برای تشخیص کیفیت فرش دستباف و ایراداتی که ممکن است وجود داشته باشد می‌پردازیم.

بررسی فرش از لحاظ طرح و اندازه

برای خرید فرش باید به اندازه‌های آن توجه کرد. از چند سانتی‌متر اختلاف در ابعاد فرش در قسمت‌های بالا و پایین که اصولاً از مشخصات فرش دستباف است می‌توان چشم‌پوشی کرد؛ ولی بیشتر از این به‌خصوص در قالیچه‌های کوچک، عیب فرش به شمار می‌رود. با تا کردن فرش از وسط و روی هم قرار دادن این دو قسمت می‌توان تقارن طرح را نسبت به محورهایی که از مرکز فرش می‌گذرند، تشخیص داد. با متر و یا خط کش مدرج هم می‌توانید فاصله نقاط مختلف فرش را نسبت به هم بسنجید.

دقت کنید اگر اندازه فاصله لبه حاشیه بالایی قالی تا وسط ترنج، بیشتر یا کمتر از ۳ سانتی‌متر با اندازه فاصله آنجا تا لبه حاشیه پائینی تفاوت داشته باشد، از قیمت قالی کم می‌ شود.

به تقارن رنگ در اشکال بافته شده در فرش هم توجه کنید. علاوه بر این دقت کنید موتیف‌ها و اشکال طرح در متن فرش ناتمام گذارده نشده باشد. هر خط و شاخه‌ای، شکل و امتداد طبیعی خود را داشته باشد و ناگهان در میان طرح قطع و ناپدید نشده باشد.

  • بررسی فرش در نور طبیعی؛ توجه به رنگ و اطمینان از ثبوت رنگ‌های آن

فرش را باید از زوایای مختلف و در نور طبیعی بررسی کرد. رنگ فرش در جهت خواب آن تیره‌تر از رنگ آن در جهت عکس خواب فرش به نظر می‌رسد. در نتیجه خطوط طرح در جهت عکس خواب به شکل مشخص‌تری دیده می‌شود. فراموش نکنید رنگ فرش باید در تمام سطح آن یکنواخت باشد. به‌ویژه در فرش‌های کف ساده، دو رنگی و اختلالات رنگ دیده نشود. دقت کنید رنگ فرش به‌اندازه کافی غنی و کامل باشد و قسمت انتهایی پرز با رنگ سطح فرش اختلاف نداشته باشد چون این اختلاف رنگ نشان می‌دهد که فرش با رنگ‌های جوهری رنگ شده است.

نکته: با مالیدن تکه پارچه مرطوب بر روی قسمت‌های رنگ دار مشکوک می‌توانید از ثبوت رنگ‌های فرش اطمینان حاصل کنید.

پرز فرش باید بادوام، درخشان و انعطاف‌پذیر باشد فرش‌های با پرز نرم نسبت به فرش‌های با پرز ضخیم دوام کمتری دارند و همچنین تمایل بیشتری به جذب گرد و خاک داشته و مانند فرش‌های با پرز خشن هم تمیز نمی‌شوند.

بازارچه فرش

  • بررسی پشت فرش از لحاظ نحوه‌ی تراکم، کوبیدگی پودها و یکنواختی طرح

شاید مهم‌ترین عاملی که در انتخاب فرش باید مورد توجه قرار گیرد  بافت آن است. برای بررسی کیفیت بافت بهتر است پشت فرش را بررسی کنید. با مطالعه پشت نکته‌هایی مثل تعداد گره‌ها، نحوه تراکم و کوبیدگی پودها و همچنین یکنواختی طرح را بهتر می‌بینید.

برای مشاوره رایگان در مورد فرشهای دستباف کلیک کنید

 

 

 

 

خرید فرش دستباف ,فروش فرش دستباف ,مشاور برای خرید فرش دستباف , بازار فرش

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : مشاور,برای,خرید,فرش,دستباف,خرید فرش دستباف ,فروش فرش دستباف ,مشاور برای خرید فرش دستباف , بازار فرش , نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 237 تاريخ : دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت: 11:16

بررسی دوربین گیر 360 جدید سامسونگ

  • بررسی دوربین گیر 360 جدید سامسونگ

    با مطالب دنیای موبایل و تبلت بیست ستون همراه باشید

    نسل جدید دوربین ۳۶۰ درجه‌ی سامسونگ با بهبود‌های متعددی عرضه شده است تا کاربران بیشتری را به خود جلب کند.

    سامسونگ اوایل سال جاری از نسل جدید دوربین ۳۶۰ درجه‌‌ی خود رونمایی کرد. گیر ۳۶۰ جدید سامسونگ با بهبود‌های گسترده‌ای همراه شده است تا بیش از پیش علاقه‌مندان به این بخش را به خود جلب کند. حالت‌های مختلف ثبت تصاویر، گیر ۳۶۰ سامسونگ را به محصولی بسیار جذاب تبدیل می‌کند. در صورتی که همواره در سفر و ثبت لحظات هستید، با ما همراه باشید تا بررسی عمیقی از نسل جدید گیر ۳۶۰ سامسونگ داشته باشیم.

    دوربین گیر ۳۶۰ ۲۰۱۷ سامسونگ / samsung gear 360 201

    دوربین گیر ۳۶۰ جدید سامسونگ توسط شرکت هماهنگ برای بررسی در اختیار ما قرار گرفته است. 

    مشخصات فنی(gear 360 (2017(gear 360 (2016
    اندازه100.6x45.1mm60.1x66.7mm
    وزن130g152g
    دیافراگمf/2.2f/2.0
    رزولوشن عکس15mp (2x8.4mp sensors)30mp (2x15mp sensors)
    رزولوشن ویدیو (با دو لنز)4096x2048 (24 fps)3840x2160 (24 fps)
    رزولوشن ویدیو (یک لنز)1920x1080 (60 fps)2560x1440 (24 fps)
    حافظه خارجیmicro sd (up to 256gb)micro sd (up to 200gb)
    باتری1160mah1350mah
    شبکه‌ی بی‌سیم802.11 a/b/g/n/ac (2.5ghz/5ghz), bluetooth 4.1802.11 a/b/g/n/ac (2.5ghz/5ghz), bluetooth 4.1, nfc
    درگاه اتصالusb-c (usb 2.0)microusb (usb 2.0)

    طراحی

    سامسونگ نسل جدید دوربین ۳۶۰ درجه‌ی خود را با تغییرات زیادی همراه کرده است. بزرگ‌ترین تغییر در طراحی این محصول، بخش پایینی آن است که اکنون به قسمت کروی بالای دستگاه متصل شده است؛ این قسمت از گیر ۳۶۰ جدید، اکنون امکان در دست گرفتن و حمل آن را تسهیل می‌کند. این در حالی است که نسل پیشین این دوربین به دلیل نبود بخشی برای حمل راحت دستگاه، نیاز به پایه‌ای جداگانه داشت. 

    دوربین گیر ۳۶۰ ۲۰۱۷ سامسونگ / samsung gear 360 201

    در قسمت پایینی این دستگاه محل مخصوصی برای اتصال به سه پایه‌ها فراهم شده است. بدنه‌ی گیر ۳۶۰ جدید تماما از پلاستیک و به رنگ سفید تولید شده است. با اینکه قسمت پایینی کاملا مسطح طراحی شده، اما سامسونگ حلقه‌ی لاستیکی مخصوصی را به همراه دوربین ۳۶۰ درجه‌ی خود عرضه می‌کند تا با قرار دادن دستگاه روی آن، امکان استفاده از دوربین در محیط‌های شیب‌دار با سطح اصطکاک اندک نیز فراهم شود.

    دوربین گیر ۳۶۰ ۲۰۱۷ سامسونگ / samsung gear 360 201

    سامسونگ چند بهبود دیگر در نسل جدید دوربین ۳۶۰ درجه‌ی خود اعمال کرده است که می‌‌توان به تغییر مکان نمایشگر کوچک سیاه و سفید آن اشاره کرد. این نمایشگر اطلاعات مفیدی از میزان فضای باقی‌مانده‌، حالت شارژ باتری و مدت‌زمان ویدیوی ضبط‌شده را نمایش می‌دهد. امکان تغییر حالت‌های تصویربرداری و فیلم‌برداری نیز به‌واسطه‌ی این نمایشگر و بدون نیاز به اتصال به گوشی هوشمند فراهم است. نمایشگر نسل گذشته‌ی گیر ۳۶۰ در بخش بالایی آن قرار داشت و کاربر جهت دریافت اطلاعات لازم، مجبور به پایین آوردن دوربین می‌شد که این موضوع در روند ضبط ویدیو وقفه ایجاد می‌کرد.

    دوربین گیر ۳۶۰ ۲۰۱۷ سامسونگ / samsung gear 360 201

    دکمه‌ی ضبط همانند نمایشگر به بخش پایینی بدنه‌ی دستگاه منتقل شده و استفاده از آن بسیار ساده‌تر از گذشته شده است. ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه در نسل گذشته‌ی گیر ۳۶۰ و با کمک کلید مخصوص آن، عملا غیر ممکن بود؛ زیرا برای فشردن آن، بخشی از لنز‌ها توسط دست کاربر پوشانده می‌شد. اما در مدل ۲۰۱۷ این دوربین، امکان ضبط فیلم و عکس‌های متنوع و بدون نیاز به کنترل از گوشی‌ هوشمند، بسیار آسان‌تر شده است که همین مسئله ارزش خرید گیر ۳۶۰ درجه‌ی جدید را چند برابر می‌کند.

    کلید‌های back و menu نیز در کناره‌ی دوربین و حد فاصل میان دو لنز تعبیه شده‌اند. این دو دکمه در کنار دکمه‌ی روشن و خاموش کردن دستگاه و اتصال بلوتوث به موبایل (در صورت نگه داشتن آن‌ها برای چند ثانیه)، برای ورود و خروج در منوهای دستگاه و اعمال تنظیمات مختلف نیز به کار می‌روند. دو لنز بزرگ قرارگرفته در طرفین، بزرگ‌ترین مشخصه‌ی نسل دوم گیر ۳۶۰ است. با ترکیب این دو لنز عریض امکان ثبت ویدیو‌هایی با دید ۳۶۰ درجه فراهم می‌شود. رابط usb نوع c نیز در کنار بدنه‌ی دستگاه و پایین‌تر از شکاف کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی قرار گرفته است. 

    دوربین گیر ۳۶۰ ۲۰۱۷ سامسونگ / samsung gear 360 201

    گیر ۳۶۰ ۲۰۱۷ ارگونومی به‌مراتب بهتری نسبت به نمونه‌ی پیشین خود دارد و عدم نیاز به اتصال دائمی به سه پایه، منجر به افزایش راحتی و لذت کاربری آن شده است. همچنین باید به افزایش قابلیت حمل این دوربین اشاره کرد که با بازطراحی بدنه‌ی آن به‌ دست آمده است.

    نقطه‌ی ضعف اصلی طراحی گیر ۳۶۰ جدید را می‌توان نبود استاندارد مقاومت در برابر نفوذ مایعات دانست. این دوربین از استاندارد ip53 بهره می‌برد که به معنی مقاومت در برابر پاشش آب است و بدین ترتیب می‌توانید از آن در زیر بارش باران و بدون نگرانی بهره ببرید؛ اما استفاده از گیر ۳۶۰ جدید در زیر آب ممکن نیست. در صورتی که این موضوع از اهمیت زیادی برای شما برخوردار است، پیشنهاد می‌کنیم دوربین ۳۶۰‌ درجه‌ی نیکون را مد نظر قرار دهید.

    نرم‌افزار

    نسخه‌ی جدید گیر ۳۶۰ در کنار عملکرد جداگانه، قابلیت کنترل با گوشی‌های هوشمند را نیز دارد که در این حالت، نمایش زنده‌ی تصاویر و فیلم‌های در حال ضبط، آزادی عمل بسیار بیشتری به کاربر می‌بخشد. البته پیش از خرید گیر ۳۶۰ جدید باید لیست گوشی‌هایی را که از این دوربین پشتیبانی می‌کنند، در نظر داشته باشید؛ زیرا در حال حاضر محصولات اندکی توانایی ارتباط با دوربین ۳۶۰ درجه‌ی سامسونگ دارند.

    دوربین گیر ۳۶۰ ۲۰۱۷ سامسونگ / samsung gear 360 201

    گوشی‌هایی که از گیر ۳۶۰ جدید سامسونگ پشتیبانی می‌کنند، عبارتند از:

    • گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس
    • گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج
    • گلکسی نوت ۵
    • گلکسی اس ۶، اس ۶ اج و اس ۶ اج پلاس
    • گلکسی a5 و a7 جدید (۲۰۱۷)
    • آیفون ۷ و ۷ پلاس
    • آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس
    • آیفون se

    گوشی‌های سامسونگ به نسخه‌ی ۵ یا بالاتر اندروید نیاز دارند و محصولات آیفون لیست بالا نیز باید از نسخه‌ی ۱۰ یا جدید‌تر ios‌ استفاده کنند. با توجه به لیست بالا، تنها گوشی‌های محدودی امکان ارتباط با گیر ۳۶۰ خواهند داشت و سایر کاربران قادر به استفاده از تمام پتانسیل این دوربین نخواهند بود. 

    رابط کاربری اپلیکیشن گیر ۳۶۰ تغییر چندانی نسبت به گذشته ندارد؛ با این حال امکان اشتراک‌گذاری محتوا و پخش زنده‌ی ویدیو آسان‌تر شده است. پس از اتصال گوشی به دوربین از طریق بلوتوث و مشاهده‌ی آموزش‌ها، با رابط کاربری ساده و کارآمدی روبه‌رو می‌شویم که تنها به مدت‌زمان اندکی برای تسلط به آن نیاز است. 

    دوربین گیر ۳۶۰ ۲۰۱۷ سامسونگ / samsung gear 360 201

    در بخش mode قادر به تغییر حالات کاربری گیر ۳۶۰ خواهید بود. در کنار گزینه‌های عکاسی و فیلم‌برداری، حالات تایم‌لپس، تهیه‌ی ویدیو‌هایی مشابه با حالت بومرنگ اپلیکیشن اینستاگرام و ثبت تصاویر hdr‌ نیز در دسترس هستند. پس از انتخاب هر حالت، در مرحله‌ی بعد باید اقدام به تعیین لنز‌های مورد نیاز و نوع تصویربرداری کنید. امکان استفاده‌ی جداگانه از هر لنز در کنار ترکیب آن‌ها در دسترس است. 

    حالت‌های نمایش، بخش اصلی توانایی گیر ۳۶۰ درجه را تشکیل می‌دهند. نکته‌ی قابل توجه در این بخش، امکان مشاهده‌ی تمامی حالت‌ها پس از ضبط کلیپ‌های ویدیوی ۳۶۰ درجه، جدا از نوع انتخاب‌شده جهت نمایش زنده هنگام فیلم‌برداری است. بدین ترتیب پس از ضبط ویدیو، کاربر قادر به بازپخش آن در حالت‌های مختلف فیلم‌برداری و استخراج نمونه‌ی مورد نظر خود خواهد بود.

    عملکرد دوربین

    گیر ۳۶۰ توانایی پخش ویدیوهایی با رزولوشن 4k با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه را دارد و در حالت فیلم‌برداری با رزولوشن 1080p، امکان افزایش نرخ تصویربرداری به ۶۰ فریم بر ثانیه نیز در دسترس است. پشتیبانی از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت، ۱۳۰ دقیقه فیلم‌برداری 4k‌ را ممکن می‌کند. 

    ظرفیت باتری نسل جدید گیر ۳۶۰، کاهش ۱۹۰ میلی‌آمپری را تجربه کرده است. با این حال سامسونگ ادعا می‌کند که این ظرفیت باتری، امکان فیلم‌برداری بدون وقفه به مدت ۱۳۰ دقیقه را فراهم می‌کند؛ بدین ترتیب کاربران با یک بار شارژ دوربین قادر به استفاده از تمام ظرفیت حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی خود با ضبط کلیپ‌های ۳۶۰ درجه‌ای 4k خواهند بود. 

    دوربین گیر ۳۶۰ ۲۰۱۷ سامسونگ / samsung gear 360 201

    برای آغاز ضبط محتوا با گیر ۳۶۰ به کارت حافظه نیاز خواهید داشت و امکان ثبت مستقیم تصاویر روی گوشی در دسترس نیست. تنها پس از ضبط محتوای مورد نظر روی کارت حافظه‌ی دوربین، در ادامه می‌توانید آن‌ها را به حافظه‌ی گوشی خود انتقال دهید. گیر ۳۶۰ توانایی ضبط فیلم با تصاویر را در چند حالت مختلف دارد. این حالت‌ها که توسط کلید مورد نظر در بخش پایین سمت چپ رابط کاربری در دسترس هستند (امکان انتخاب از طریق منوی خود دوربین و بدون نیاز به اتصال به گوشی هوشمند نیز موجود است) عبارتند از:

    • نمای ۳۶۰ درجه که حالتی مشابه با fisheye دارد
    • نمای کروی که به اعتقاد ما جذاب‌ترین توانایی گیر ۳۶۰ است
    • حالت دوگانه که در آن نمای هر یک از دو لنز در کنار یکدیگر به نمایش گذاشته می‌شود
    • پانوراما ۳۶۰ درجه؛ در این حالت سوژه‌ها کمترین تغییر در ظاهر و ابعاد خود را خواهند داشت و از تلفیق نمای ثبت‌شده توسط دوربین‌های جلو و عقب به‌ دست می‌آید
    • حالت stretched که تا حدودی مشابه با پانوراما است، اما تصویر نهایی حالت کشیده‌تری دارد

    در نهایت باید به قابلیت تایم‌لپس اشاره کرد که کاربران با اعمال تنظیم مورد نظر خود مبنی بر بازه‌ی زمانی ثبت هر تصویر، برای مدت‌زمان دلخواه به ثبت این نمونه از ویدیوها بپردازند؛ البته باید در نظر داشته باشید در صورتی که قصد فیلم‌برداری بلندمدت از منظره‌ای دارید، حتما دوربین را به شارژر متصل کنید. برای آشنایی بیشتر با حالت‌های مختلف تصویربرداری گیر ۳۶۰ جدید می‌توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

    دانلود

    دانلود

    در صورتی که پیش از این با نسل قبلی گیر ۳۶۰ کار کرده باشید، تفاوت زیادی به‌خصوص در قابلیت‌های فیلم‌برداری و تصویربرداری نسل جدید این دوربین مشاهده نخواهید کرد؛ اما اگر برای اولین بار به استفاده از این دوربین بپردازید، قطعا از توانایی‌های آن شگفت زده خواهید شد. ترکیب حالات چندگانه‌ی فیلم‌برداری حتی پس از ضبط کلیپ‌ها، آزادی عمل بسیار گسترده در اختیار قرار می‌دهد که ساعت‌ها کاربران را به مشاهده‌ی مجدد ویدیو‌های ضبط‌شده وادار می‌کند. با لمس و حرکت نمای تصویر، حالت‌های بسیار جذابی ایجاد می‌شود که هر یک در نوع خود منحصربه‌فرد و بسیار جذاب هستند.

    گیر ۳۶۰ صرفا برای ثبت تصاویر جذاب ۳۶۰ درجه‌ای با حالات مختلف توسعه یافته است. پس نباید توقع کیفیت تصویر و فیلم‌برداری بالایی از این دوربین داشت. سامسونگ برای افزایش کیفیت تصاویر به‌خصوص در محیط‌های کم‌نور، حداکثر رزولوشن سنسورها را نسبت به نمونه‌ی به‌کاررفته در نسل پیشین گیر ۳۶۰ کاهش داده است. این موضوع تأثیر مثبتی در کاهش نویز تصاویر دارد؛ اما به قیمت کاهش میزان جزئیات در محیط‌های پرنور تمام شده است. با این حال کیفیت تصاویر ثبت‌شده در محیط‌هایی با میزان نور مختلف، به هیچ وجه قابل قیاس با دوربین پرچم‌داران دنیای موبایل نیست. اما گیر ۳۶۰ جدید توانایی ثبت تصاویری را دارد که گزینه‌های بسیار اندکی در جهان، قابلیت عملکردی مشابه با آن دارند. 

    دوربین گیر ۳۶۰ ۲۰۱۷ سامسونگ / samsung gear 360 201

    سامسونگ امکان اشتراک فوری ویدیوها و تصاویر ضبط‌شده با گیر ۳۶۰ را نیز فراهم کرده است تا کاربران به‌راحتی بخش مورد نظر خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این موضوع برای آن دسته از افرادی که فعالیت پررنگی در شبکه‌های اجتماعی دارند، بسیار حائز اهمیت است. یکی از مشکلات دوربین‌های گیر ۳۶۰ نبود برنامه‌ی توانمند و مناسب برای مشاهده‌ی کلیپ‌های ضبط‌شده در کامپیوتر است. سامسونگ هنوز به‌طور رسمی نرم‌افزاری در این زمینه عرضه نکرده است و بهترین نمونه‌ی موجود، gopro vr player‌ است. با این حال این نرم‌افزار تنها قابلیت پخش تصاویر در حالات مختلف را دارد و امکان تدوین و گرفتن خروجی از آن فراهم نیست. 

    جمع‌بندی

    دوربین گلکسی گیر ۳۶۰ جدید سامسونگ، با بهبود‌های متعددی نسبت به نسل پیشین خود همراه شده است. طراحی جدید در کنار سنسور‌های توانمند‌تر، راحتی و لذت بیشتری در استفاده از این دوربین به ارمغان آورده‌اند. الگوریتم‌های مختلف پردازش تصاویر نیز حالات بسیار جذابی ایجاد کرده است که عموم کاربران قطعا از آن لذت خواهند برد. عملکرد بخش نرم‌افزاری در چسباندن تصاویر نیز بسیار مطلوب است.

    دوربین گیر ۳۶۰ ۲۰۱۷ سامسونگ / samsung gear 360 201

    بزرگ‌ترین مشکل نسل جدید گیر ۳۶۰ سامسونگ، پشتیبانی اندک از تنها چند نسخه گوشی‌ هوشمند است که امکان بازبینی محتوای ضبط‌شده و اشتراک گذاری آن‌ها برای بسیاری از کاربران و بلافاصله پس از ضبط را از بین می‌برد. نبود نرم‌افزار مناسب در ویندوز، لذت استفاده این دوربین را برای افرادی که از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ و اپل بی‌بهره هستند نیز کاملا از بین می‌برد. این موضوع می‌تواند به فروش آن ضربه‌ی بزرگی بزند.

    با این حال اگر در حال حاضر مالک یکی از گوشی‌های سازگار با گیر ۳۶۰ ۲۰۱۷ هستید، فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارید و همواره در سفر و مشغول ثبت تصاویر هستید، دوربین ۳۶۰ درجه‌‌ی جدید سامسونگ می‌تواند دید جدید و البته بسیار جذابی به شما بدهد که لذت بسیاری به همراه خواهد داشت. 

    نکات مثبت

    • ارتقاء ارگونومی نسبت به نسل گذشته
    • حالت‌های تصویر متنوع و بسیار جذاب
    • رابط کاربری خوب
    • پردازش بسیار خوب تصاویر

    نکات منفی

    • عمر اندک باتری
    • پشتیبانی اندک از گوشی‌های هوشمند
    • نبود نرم‌افزار پخش و تدوین برای کامپیوتر‌

    منبع: زوميت

    به تلگرام ما بپیوندید

    4.67 ستاره از 5 در 3 رای

    عنوان این مقاله : بررسی دوربین گیر 360 جدید سامسونگ

    رای شما :

    زمان دقیق: 2017-07-20T20:00:04+04:30

منبع: مجله اینترنتی بیست ستون  

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : بررسی,دوربین,گیر,360,جدید,سامسونگ, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 262 تاريخ : دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت: 0:40

کسب و کار خود را به فراتر از مرزها گسترش دهید

Mina Exchange Logo

 
سلام دوستان. اگر در زمینه فروشگاههای اینترنتی فعالید ، اگر یک برنامه نویس ماهرید یا طراحی سایت میکنید ومی خواهید به دلار کسب در آمد بکنیدو به نحوی میخواهید کسب و کارخود را گسترش دهید ان هم فراتر از مرزهای کشور . و یا حتی اگر میخواهید خرید و فروش کنید از سایت های بین المللی، از سایت هایی مثل Ebayو .. اما تمامی این موارد به علت تحریم های ایران برایتان امکان پذیر نیست.

به www.mina- exchange.comمراجعه کنید.

 

     


1-ارائه درگاه پرداخت بین المللی (ارائه درگاههای پرداخت بین المللی برای وبسایتهای فروشگاهی و خدماتی(
Upwork/Freelancer اکانت وریفای شده·
2-تسهیل خرید و فروش در Ebayبرای ایرانیان داخل کشور (تهیه سفار شات شما از سایت Ebayو ارائه
خدمات پشتیبانی و ارتباط با خریدار، جهت ارسال و اطمینان از محصول(
3-ارائه کارتهای ویزا و مستر بین المللی با شرایط و خدمات ویژه
4-پرداختهای ارزی آنلاین (انجام هرگونه پرداخت آنلاین در سراسر دنیا بدون محدودیت (
5-ارسال حواله ارزی (ارسال حواله به تمامی کشورها، بدون محدودیت و در سریعتترین زمان ممکن (
6-تبادل آنلاین انواع ارزهای الکترونیکی به صورت خودکار
7-فروشگاه اینترنتی بین المللی ( Miman Eshopمحصولات و خدمات خود را از طریق سایت ما به مشتریان
خارجی بفروشید)

خدمات فوق را در  www.mina- exchange.comدریافت کنید.
 

 EBay logo.svg


اگر میخواهید از EBAyخرید کنید یا اگر میخواهید اجناس خود را در Ebayبه فروش بگذارید:


خدمات ما به فروشندگان


-1قرار دادن کلا یا خدمات شما در وبسایتEbay
-2انتقال پیامهای دریافتی از خریداران به فروشندگان و بالعکس
-3رابطه مالی شما بین خریدار و فروشنده
4-تبلیغات محصول شما در شبکههای اجتماعی و گروههای تلگرام و اینستاگرام ما
5-ارائه گزارش از بازدیدها و ارائه اسکرین شات
6-خریداران شما از سراسر دنیا خواهند بود

 


شرایط خدمات به فروشندگان


1- قانونی بودن خدمات و کالای مورد نظر
2- ارائه اطلاعات دقیق از محصول و زمان ارسال، نوع ارسال و زمان تحویل
3- تعداد موجود از هر محصول
4- کشوری که محصول یا خدمات از آنجا ارسال میشود
5-ارائه سایز بندیهای موجود (در صورت نیاز)
6- زمان نمایش هر محصول در وبسایت ۴۱روز میباشد.
7- پرداخت به فروشنده توسط ما پس از یک هفته از دریافت و رضایت از محصول یا خدمات توسط خریدار می باشد.


خدمات ما به خریدارن


·تهیه سفارشات شما از سایتEbay
·ارائه خدمات پشتیبانی و ارتباط با خریدار، جهت اطمینان از دریافت محصول توسط خریدار و رضایت خریدار
 

اطلاعات بیشتر در

www.mina-exchange.com/ 
 

درگاههای پرداخت بین المللی, درگاه فروش خارجی, فروش در, ebay اکانت, freelancer اکانت, upwork Skrill اسکریل, PayPal پی پل,

درگاههای پرداخت بین المللی, درگاه فروش خارجی, فروش در, ebay اکانت, freelancer اکانت, upwork Skrill اسکریل, PayPal پی پل,

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : ارائه,درگاههای,پرداخت,بین,المللی,برای,وبسایتهای,فروشگاهی,و,خدماتی(,درگاههای پرداخت بین المللی, درگاه فروش خارجی, فروش در, ebay اکانت, freelancer اکانت, upwork Skrill اسکریل, PayPal پی پل, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 277 تاريخ : يکشنبه 20 آبان 1397 ساعت: 1:27

چگونه ويزاي شينگن بگيريم

ويزاي شينگن

ويزاي شينگن

اگر قصد سفر به يکي از کشورهاي حوزه شينگن را داريد بايد براي ورود به آن ويزاي شينگن  دريافت کنيد

مراحل درخواست و صدور ويزاي شينگن بسته به نوع ويزاي درخواستي شما کمي تفاوت دارد و شايد در ليست مدارک مورد نياز کمي با هم فرق داشته باشيند ولي ميشه گفت 90% شرايط و مدارک کليه کشورهاي عضو اتحاديه شينگن يکي هستند. ما قصد داريم در اينجا نحوه دريافت ويزاي توريستي شينگن را بررسي کنيم.

مراحل دريافت ويزاي توريستي شينگن به شرح ذيل مي باشد:

زمان بندي و برنامه ريزي

قبل از هر چيزي به ياد داشته باشيد که براي اقدام دريافت ويزاي شينگن وقت کافي داشته باشيد بهتر است براي اين کار سه ماه زمان در نظر بگريد برخي از کشورها به زمان  بيشتري نياز دارند . مثلا کشور آلمان زير 90 روز وقت سفارت نمي دهد.

وقت سفارت

وقت سفارت

اينکه قصد سفر به کدام کشور را داريد اولين گام هست. شما بايد با توجه به برنامه سفر خود اقدام به درخواست ويزاي شينگن کنيد. اصولا بايد از کشوري که اول از همه به آن ورود مي کنيد درخواست ويزا کنيد و يا کشوري که بيشترين اقامت را دv آن داريد: براي مثالشما قصد سفر به دو کشور ايتاليا و فرانسه داريد شما از ايران به ايتاليا سفر ميکنيد و از فرانسه بر مي گرديد در اين صورت بايد از سفارت ايتاليا درخواست ويزا کنيد.

کسب اطلاعات در مورد ويزاي  شينگن

بعد از اينکه مقصد خودتون را انتخاب کرديد بايد ليست مدارک مورد نياز جهت دريافت ويزاي شينگن را بررسي و شروع به تکميل آنها کنيد. ما در اينجا مدارک ويزاي توريستي شينگن را مورد بررسي قرار مي دهيم فقط توجه داشته باشيد که درسته تمام کشورهاي عضو اتحاديه شينگن ويزاي يکساني را صادر مي کنند ولي ممکن است در برخي از موارد تفاوت هاي کوچکي با هم داشته باشند از جمله وقت سفارت ، ترجمه مدارک و … پس قبل از هر اقدامي به سايت سفارت مورد نظر مراجعه کنيد و چک ليست خود را بررسي کنيد حالا مدارک مورد نياز ويزاي شينگن را بررسي کنيم:

فرم ويزاي شينگن

فرم ويزاي شينگن

  • فرم تکميل‌شده درخواست ويزاي شينگن

    • تکميل فرم درخواست ويزا اولين مرحله براي تعيين وقت سفارت جهت مصاحبه و تحويل مدارک هست بهتر است اين فرم را به صورت آنلاين از سايت رسمي سفارت مورد نظر دانلود کرده وبه همراه ديگر مدارک در روز مصاحبه تحويل دهيد : نکته مهم اينکه برخي از سفارت ها اين فرم را به صورت دست نويس هم قبول مي کنند ولي ما تاکيد مي کنيم اين فرم را به صورت تايپ شده ارائه کنيد تا به دليل ناخوانا بودن به مشکل نقص مدارک برخورد نکنيد
  • شناسنامه و کارت ملي

    • ترجمه شناسنامه و کارت ملي  به همراه کپي تمام صفحات
  • پاسپورت ( گذرنامه )

    • اعتبار گذرنامه براي درخواست ويزاي شينگن بايد 6 ماه از تاريح درخواست ويزا باشد و همچنين بايد داراي دو صفحه خالي باشد. همچنين کپي از صفحات گذرنامه به همراه ويزاي قبلي گذرنامه قبلي هم الزاميست
  • عکس رنگي سه قطعه

    • ويژگي هاي عکس براي درخواست ويزاي شينگن بايد جديد باشد و مطابق با ظاهر فعلي شما در ساز 3.5 در 4.5 رنگي با زمينه سفيد و 70% آن چهره درخواست کننده باشد بدون لبخند و بدون عينک و اين عکس روي ويزاي شما چاپ خواهد شد.
  • مدارک شغلي و اسناد ملکي

    • مدارک شغلي به صورت کلي عبارتند از :روزنامه سمي ، جواز کسب ، گواهي اشتغال به تحصيل ، گواهي اشتغال به کار روي سربرگ محل کار به همراه مهر و امضاي مديرعامل که در آن سمت شغلي ، مدت اشتغال به کار و حقوق ماهيانه درج شده باشد. لازم به ذکر است اين مدارک بايد ترجمه شده و به همراه اصل آن در روز مصاحبه تحويل شوند.
    • پرينت بانکي با گردش سه ماه آخر و مانده حساب به زبان لاتين که آن را بانک براي شما صادر مي کند اعتبار اين پرينت فقط يک ماه از زمان صدور مي باشد. البته برخي از سفارت ها ممکن است از شما پرينت شش ماه را درخواست کنند.
    • همراه داشتن اصل و ترجمه سابقه بيمه تامين اجتماعي در صورت دارا بودن
    • سند ملکي به نام شخص درخواست کننده، اصل و ترجمه‌ سند در زمان روز مصاحبه ارائه گردد که اصل سند هنگام تحويل بقيه مدارک به مسافر بازگردانده خواهد شد.
  • برنامه سفر که شامل رزرو بليط رفت و برگشت مي باشد . بايد منطبق را درخواست باشد. ما مي توانيم به شما يک رزرو معتبر به همراه مهر و سربرگ ارئه کنيم (02147620660)

بيمه مسافرتي

رزرو بليط هواپيما

رزرو بليط هواپيما

  • بيمه مسافرتي با پوشش حداقل 30.000 يورو که تمام هزينه هاي پزشکي و اضطراري را پوشش دهد و مطابق با مدت اقامت درخواست کننده باشد. ما مي توانيم با تخفيف ويژه براي شما بيمه مسافرتي معتبر و مورد تاييد سفارت را به صورت آني صادر کنيم(02147620660)

بيمه مسافرتي

  • رزرو هتل و برگه تاييده واچر هتل براي کل اقامت مطابق با درخوايت ويزا اين زرو بايد کاملا معتبر و قابل استعلام باشد.برخي از سفارت هاي مانند يونان و آلمان اصل تاييده را روي سربرگ هتل( واچر سربرگ هتل ) با مهر امضا از شما طلب مي کنند.ما مي توانيم در اين زمينه در خدمت باشيم (02147620660)

 

وقت سفارت

بعد از اينکه چک ليت مدارک درخواست ويزاي خود را آماده کرديد زمان دريافت وقت سفارت هست شما بايد براي مصاحبه و تحويل مدارک خود وقت بگيريد که به آن وقت سفارت گقته مي شود.شما مي توانيد با مراجعه به سايت سفارت از نحوه دريافت وقت و همچنين تاريخ هاي آن مطلع شويد وقت سفارت خود را نهايي کنيد و يا مي توانيد از کمک ما بهره مند شويد(02147620660) تا در اولين فرصت وقت سفارت شما را نهايي کنيم.

مصاحبه جهت اخذ ويزاي شينگن

وقت مصاحبه ويزاي شينگن

وقت مصاحبه ويزاي شينگن

پس از تکميل مدارک و دريافت وقت سفارت نوبت به روز مصاحبه مي رسد. در اين شما ضمن تحويل مدارک بايد براي انگشت نگاري اقدام کنيد.بعد از انگشت نگاري و مصاحبه مدارک ويزا به همراه هزينه ويزا و خدمات از شما دريافت مي شود به شما رسيد تحويل مي دهند و بايد منتظر جواب از جانب سفارت باشيد.

هزينه ويزاي شينگن

هزينه ويزاي شينگن

هزينه ويزاي شينگن

هزينه ويزاي شينگن به صورت نقد دريافت مي شود بهتر است مقداري پول خرد هم همراه داشته باشيد چون هزينه خدمات هم به صورت يورويي از شما دريافت مي شود

  • کودکان صفر تا 6 سال : رايگان
  • کودکان 6 تا12 سال : 35 يورو
  • افراد بالاي 12 سال: 60 يورو

جواب نهايي ويزاي شينگن

بعد از گذشت 14 تا 21 از زمان انگشت نگاري جواب ويزاي شما آماده مي شود. در اين روز با ارائه رسيد مي توانيد گذرنامه خود را به همراه ويزا دريافت کنيد در صورتي که ويزاي شما صادر نشده باشد .يا به اصطلاح ويزاي شما ريجکت شده باشد در برگه اي دلايل آن را به شما اعلام مي کنند و شما از زمان تحويل اين برگه 30 روز وقت داريد تا اعتراض خود را اعلام کنيد تا به درخواست شما رسيدگي شود.

ريجکت ويزاي شينگن

مشخصات ويزاي شينگن:

روي ويزاي شما دو تاريخ وجود دارد يک تاريخ اعتبار ويزا که شروع و پايان آن مشخص هست و يک مدت زماني که شما مجوز اقامت در آن را داريد به خاطر داشته باشيد اقامت بيش از حد در حوزه شينگن مي تواند عواقب سختي براي شما داشته باشد.

آژانس مسافرتي   افتخار دارد در کليه مراحل اخذ ويزاي شينگن از ابتدا تا انتها با خدمات خود در کنار شما باشد:

  • دريافت وقت سفارت کليه کشورها
  • ترجمه مدارک جهت ارائه به سفارت (با تخفيف باور نکردني)
  • صدور بيمه نامه مسافرتي مورد قبول کليه سفارت ها
  • رزرو بليط هواپيما
  • رزرو هتل و واچر رسمي مورد تاييد و قبول کليه سفارت ها
  • رزرو بليط پروازهاي داخلي و بين المللي کليه کشورها
  • رزرو بليط قطار داخلي اروپا
جهت کسب اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد
(02147620660)
 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : چگونه,ویزای,شینگن,بگیریم,آژانس مسافرتی فرازشید سیر , نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 17 آبان 1397 ساعت: 8:12

اقامتگاه بوم گردی گیلان : پیله بابا | اقامتگاه بومگردی تالش در گیلان

اقامتگاه بوم گردی

ذاتا همه انسانها زیبا پسند و دوستدار طبیعت هستند . عده ای عاشق دریا ، عده ای عاشق جنگل و کوه و عده ای عاشق کویر . درست است طبیعت بکر خود به تنهایی برای جذب گردشگران کافی است ولی عوامل دیگری وجود دارد که مناظر این طبیعت را جذابتر میکند . از نمونه های جذاب این مناظر می توان به خانه های سنتی شمال کشورمان اشاره کرد . خانه های گلی و زگالی که تقریبا تا اواخر قرن بیستم ساختار همه خانه ها اینچنین بود ساخت این خانه ها اوایل راحتتر بود ولی با گذشت زمان هم ساختن این خانه ها به صرفه نبود زیرا مصالحش گرانتر شد و هم محافظت از این خانه های سنتی سختتر شد.
ساختار خانه های سنتی در شمال کشور با گل و پوشال و سفال و چوب به گونه ای بود که هم عایق بندی خوبی داشت و هم اینکه در گرمای تابستان خنک بود و در سرمای زمستان گرما به وجود ساکنانش می بخشید. اما امروزه سیمان و آهن ارزان تیشه به ریشه ی این خانه های سنتی زد و مردم خانه های آهنی و سیمان را به خانه های گلی و زگالی ترجیح داده اند. خانه های گلی کهن را تخریب میکنند و بناهایی از مصالح مدرن بکار می برند . ﺩﺭ زمان قدیم بنای همه ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺯﻧﺪﺭﺍﻥ و ﮔﯿﻼﻥ ﺑﺎ ﻣﺼﺎﻟﺢ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﻭ ﻣﺤﻠﯽ ساخته می شد . البته اگر شما طالب دیدن این خانه ها باشید هنوز آثاری از آن ﺩﺭ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﮐﻮﻫﺴﺘﺎﻧﯽ ﻭ ﯾﯿﻼﻗﯽ ﺗﺎﻟﺶ کماکان با ﺍﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺳﺒﮏ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ خواهید دید. ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﭼﻮﺏ ﮔﻠﯽ ﺗﺎﻟﺶ جلوه طبیعتش را صد چندان جذاب و دیدنی کرده است، این خانه ها ﺑﻪ مانند ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺑﻮﻣﯽ ﺟﻠﮕﻪ ﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻃﺮﺍﺣﯽ شده است ﻭ ﺑﺎ مواد اولیه ﺳﻨﺘﯽ مثل ﭼﻮﺏ ،ﺳﻔﺎﻝ ﻭ ﮐﺎﻫﮕﻞ ﺳﺎﺧﺘﻪ و پرداخته شده است .دیدن ﺍﻟﻮﺍﺭﻫﺎ ﻭ پرچین ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﮔﻠﯽ ، ﺍﺯ ﭼﻮﺏ ﺩﺭﺧﺖ ﻣﻠﺞ ﻭ ستون ﺧﺎﻧﻪ ﮔﻠﯽ ﺍﺯ تناور بزرگ ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ ﺷﻤﺸﺎﺩ ﻭ ﮐﺸﮕﺮ ‏( ﺷﺐ ﺧﺴﺐ ‏) حس لذت بخش عجیبی به انسان می بخشد .

اقامتگاه بوم گردی چیست؟

اقامتگاه بوم گردی در واقع یک محلی است که دارای محیط طبیعی و بومی است و افراد برای آشنا شدن با مردمانی که به صورت بومی زندگی میکنند به این اقامتگاه ها می آیند.

این روز که فناوری و علم پیشرفته شده است و شهر ها صنعتی شده اند ، مردم از این فضا و شلوغی خسته میشوند و دوست دارند سفر کنند به دل طبیعت تا به ارامش برسند ، این روز ها سفر به روستاها و شهر های کوچک که دارای طبیعتی زیبا است ، در بین جوامع مخلف رواج پیدا کرده است.

بوم گردی یعنی احترام گذاشتن به طبیعت ، فرهنگ افراد بومی ، آشنا شدن با نحوه ی زندگی این مردمان است.

اقامتگاه بوم گردی گیلان در زمستان

یکی از دلایل اینکه شمال کشور گردشگران زیادی را به سوی خود جذب میکند طبیعت بکرش و خانه های سنتی است که پی هایی از انواع پاکونه، شیکیلی و سکتی(سکت چاه) و دیوارهایی از انواع زگالی، زگمه ای(دارورجین) خشتی و آجاری ساخته شده است ، می باشد. معماری مسکونی در شهر های شمال کشورمان به دلیل فراوانی جنگل و دستیابی راحت به چوب های مناسب برای ساخت بنا، متفاوت ازدیگر نقاط ایران خودنمایی میکند. ساختار جذاب ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﮔﻠﯽ شهر ﺗﺎﻟش ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺑینظیر ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ، مردمان این منطقه برای خود ﻣﺤﯿﻄﯽ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﺩﻏﺪﻏـﻪ ﺷﻬﺮﯼ ساخته اند، ﺑﺮﺍﯼ دوستداران طبیعت و کسانی ﮐﻪ یک لحظه ﺭﻭﯾﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﺭ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﺭﺍ در ذهن خود مجسم میکنند، تصور ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺍﻗﺎﻣﺖ ﺩﺭ ﮐﻠﺒﻪ ﭼﻮﺑﯽ ﻭ ﮔﻠﯽ، خانه های گلی تالشی ﺍﺯ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﺍﺳﺖ . در قدیم ﻣﻌﻤﻮﻻً بنای ساختاری ﺧﺎﻧﻪ ﮔﻠﯽ ﺗﺎﻟﺶ2 ﺍﺗﺎﻕ ﺑﺰﺭﮒ ﺩﺭ ﺩﻭ ﻃﺒﻘﻪ ﻣﺠﺰﺍ، ﯾﮏ ﺑﺎﻟﮑﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﺟﻨﻮﺑﯽ و ﯾﮏ ﺁﺷﭙﺰﺧﺎﻧﻪ ﺩﺍﺷﺖ . قالب ﻭ بدنه و ستون ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﭼﻮﺑﯽ ﺍﺳﺖ، برای ساخت ﭼﻬﺎﺭ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ این نوع خانه های سنتی ﺍﺯ جنس های ﺑﻠﻨﺪ ﻭ ﺑﺎﺭﯾﮏ ﺩﺭﺧﺖ ﺍﻧﺠﯿﻠﯽ ‏( ﺗﻔﯽ ‏) ، ﮐﻪ مقاومت فوق العاده بالایی دارد ، ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . برش درخت انجیلی به صورت بلند و باریک ﺭﺍ ﺩﺭ زبان ﻣﺤﻠﯽ ﺭﯾﮑﻪ ﻣﯽ ﻧﺎﻣﻨﺪ،و ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ فاصله های ﻣﺴﺎﻭﯼ تقریبا ﭼﻬﺎﺭ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻧﺼﺐ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ . البته در حال حاضر ﻧﯿﺰ ﺩﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ جاهای دنیا ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﯽ با ساختار ﺳﻨﺘﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ، ﮐﻪ ﺑﺎ ﭼﻮﺏ ﺳﺎﺧﺘﻪ شده است . 
امروزه بسیاری از مصالح مدرن جای مصالح سنتی را مصحور کرده است. در زمان قدیم اصولا ﺭﯾﮑﻪ ﺭﺍ ﺑﺎ ﭘﻮﺳﺖ ﺷﺎﺧﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﺭﺧﺖ ﻟﺮﮎ ﮐﻪ ﺍﻟﯿﺎﻑ مستحکمی دارد ، ﺑﻪ ﺍﺳﮑﻠﺖ خانه ﻭﺻﻞ ﻣﯽ کردند ، اما در حال حاضر ﻣﯿﺦ ﺟﺎﯼ لرک ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ . ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻧﮑﻪ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﮐﻠﯽ بدنه ﻭ ﻧﺼﺐ ﺩﺭﺏ ﻭ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻭ ﺭﻭﺯﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻻﺯﻡ ﺗﻤﺎﻡ می ﺷﺪ، درزهای ﺭﯾﮑﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺎ ﮔﻞ ﭘﺮ ﻭ ﻣﺴﺪﻭﺩ می کردند ﻭ ﺭﻭﯼ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﺑﺎ ﺧﺎﮎ ﺭﺱ ﻭ ﯾﺎ ﺁﻫﮏ ﻗﻠﻊ می پوشاندند.
پشت ﺑﺎﻡ ﺍﯾﻦ بناها ﺩﺭ منطقه های ﺟﻨﮕﻠﯽ ﺑﺎ ﺗﺨﺘﻪ ‏( ﻟﺘﻪ ‏) و ﺩﺭ ﺟﻠﮕﻪ ﻭ ﺣﻮﺍﺷﯽ ﻣﺮﺩﺍﺑﯽ ﺑﺎ ﮐﻠﺶ ﻭ ﯾﺎ ﺑﺎ ﻋﻠﻒ ﻫﺎی ﻣﺮﺩﺍﺑﯽ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﮔﺎﻟﯽ ﭘﻮﺷﯿﺪﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺷﯿﺐ ﺑﺎﻡ ﺭﺍ تا جایی که می شود ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ، ﺗﺎ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻫﺎﯼ مداوم و ﺷﺪﯾﺪ ﺗﺎﻟﺶ ﺑﻪ ﺩﺭﻭﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻧﻔﻮﺫ ﻧﮑﻨﺪ .


مناطق توریستی و دیدنی اقامتگاه بوم گردی گیلان

دریاچه سراگاه

دریاچه سراگاه تالش

وقتی از بهشت زمینی حرف به میان می آید تا نظاره گر این رویای خیال انگیز نشوید و با حس زیبای دیدن مناظر جذاب تالش را لمس نکنید توصیف این مناظر را فقط با حسرت لمس خواهید کرد . پس تمام تلاش خود را بکنید تا لحظات لذت بخش زندگی را حتی اگر شده برای مدت زمانی کوتاه نیز در این بهشت زمینی بگذرانید و به روحتان شهد لطافت عشق طبیعت را بچشانید . و ناشناخته های طبیعت گیلان و تالش زیبا را کشف کنید.

یکی از زیباییهای تالش عروس گیلان دریاچه سراگاه می باشد دریاچه زیبایی که از رودها و چشمه های جاری اطراف سیراب می شود . برخی از اهالی بومی در این دریاچه به دنبال رزق و روزی خود پرورش ماهی انجام می دهند. مکان این دریاچه در 10 کیلومتری شهرستان تالش و در روستای سراگاه واقع شده است. مردم بومی روستای سراگاه غالبا مشغول کشاورزی و دامپروری هستند.  بومگردان و گردشگران عزیز می توانند در سفر به این دریاچه از غذاهای سنتی ماهیهای تازه تناول کنند . و همچنین از میوه های محلی این روستا همچون آلو قرمز ،ازگیل وحشی ، زرد آلو ، آلوچه ، تمشک ، به و غیره نیز میل کنید.

یکی از مزایای دریاچه زیبای سراگاه بکر بودن طبیعت آن است طبیعتی آرام و دل انگیز و سرزمینی با مردمی مهمان پذیر و مقید به آداب و رسوم مهمان نوازی دارد . اطراف این دریاچه محصور کوه های پوشیده از جنگل‌ هستند، تصویر جنگل در آب این دریاچه منظره را چندین برابر زیباتر میکند گویی در بوم نقاشی قدم میزنید . البته از مناظر جذاب درختان زیبای کیوی ، مرغان دریایی و شالیزارهای برنج اطراف دریاچه غافل نشوید.

مسیر رسیدن به این طبیعت بکر  :استان زیبای گیلان ، ۷ کیلومتری شهرستان جذاب تالش ، روستای سرآگاه منتظر نشان دادن طبیعت بکرش به چشمان زیبای شماست .

سوباتان

سوباتان

سوباتان

روستای بهشتی سوباتان واقع در شهرستان زیبای تالش جذاب و منطقه ای منحصر به فرد و فوق العاده زیبا با موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی که دارد خود به تنهایی به عنوان عروس تالش شناخته شده است و منطقه ای مجذوب کننده بومگردان و گردشگران و دوستداران طبیعت می باشد و این روستای بهشتی محیطی طبیعی و بکر دارد چشم اندازهای دیدنی و رویایی، تنگه ها و آبشارها ، رودخانه ها ، کوهها و جنگل همه و همه وصف کننده زیبایی این روستای بکر و جذاب است  روستای سوباتان به دلیل وجود جاذبه های متنوع همچون پوشش گیاهی و آداب و رسوم مهمان دوست محلی و غذا های لذیذ محلی در زمره روستاهای مشهور گردشگری استان گیلان در صدر قرار دارد و قدرت فوق العاده ای برای جذب و توسعه عنوان بوم گردی را دارا است.

اینها تنها بخش کوچکی از جاذبه های استان گیلان بود. با ما همراه باشید !

با فصل سفر بومگردی را در تالش جذاب تر تجربه کنید.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : اقامتگاه,بوم,گردی,گیلان,پیله,بابا,اقامتگاه,بومگردی,تالش,در,گیلان, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 277 تاريخ : پنجشنبه 17 آبان 1397 ساعت: 1:32

سرویس غذای شرکتی مامان‌پز با دارا بودن منوهای شرکتی بسیار متنوع و قیمت مناسب هم اکنون با شرکت‌های بزرگ و معتبری در تهران همکاری دارد. در این سرویس شرکت‌ها این امکان را دارند که از غذاهای خانگی که توسط 400 کدبانوی هنرمند و 100 رستوران برتر تهران تهیه می‌شود، غذای شرکتی خود را تهیه نمایند.

تحول در سفارش غذای شرکتی با اپلیکیشن مامان‌پز

با استفاده از اپلیکیشن سفارش غذای پرسنلی که توسط مامان‌پز توسعه داده شده است، ابتدا غذاهای منتخب توسط مدیریت مجموعه یا مسئول مربوطه انتخاب می‌شود. سپس همه کارمندان می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود (اندروید، IOS، وب و حتی پیامک)، سفارش غذای خود را از بین غذاهای پیشنهادی موجود ثبت نمایند و دیگر احتیاجی به هماهنگی و اتلاف وقت برای دریافت سفارشات کارمندان به صورت تک تک توسط مسئول تدارکات وجود ندارد.

 

 ویژگی های این اپلیکیشن:

·مدیریت کارمندان و گزارش‌گیری هزینه‌ها

·امکان نظرسنجی از کارمندان و مشاهده غذاهای پرطرفدار

·ثبت یادآور برای جلوگیری از فراموشی ثبت غذا

· ایجاد حساب کاربری مهمان

·مدیریت سفارش مدیران

 

غذای شرکتی سالم با طعم غذای خانگی

سرویس غذای شرکتی مامان‌پز علاوه بر همکاری با رستوران­ها و تهیه­غذاهای برتر تهران، با خانم‌های خانه‌داری همکاری می­کند که دارای کارت بهداشت از مراکز بهداشت شهر تهران می‌باشند، این امکان را برای شرکت‌ها به وجود آورده است که غذایی سالم همراه با طعم غذای خانگی به دست کارمندان برساند. همچنین هر خانم خانه­دار غذا را در تعداد کم، با مرغوب­ترین مواد اولیه و دقت پخت غذای خانگی تهیه می­کند. لذا غذاهای هر خانم خانه­دار دقیقا مطابق با سلیقه و سفارش همان شرکت از لحاظ میزان چربی، نمک، نوع گوشت و روغن مورد استفاده و سایر معیارهای مورد نظر شرکت پخته می­شود.

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : تحول,در,سفارش,غذای,شرکتی,با,اپلیکیشن,مامان‌پز,غذای شرکتی با اپلیکیشن مامان‌پز, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 251 تاريخ : چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت: 10:54

کسب درآمد با آشپزی در منزل با مامان‌پز

کسب درآمد با آشپزی در منزل برای خانم های علاقه مند به پخت و پز یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد است. بسیاری از خانم های کدبانوی ایرانی به خوبی با فنون آشپزی و پخت و پز آشنایی دارند و می توانند غذاهای خوشمزه و خوش آب و رنگی را تهیه کنند. کسب درآمد از کاری که همیشه انجام می دهید بسیار ساده تر است. خانم ها به صورت روزمره برای اعضای خانواده غذا می پزند ولی آیا می دانید همین فعالیت دائمی، می تواند درآمد بسیار زیادی را برایتان به همراه داشته باشد. اگر در زمینه پخت غذا و آشپزی مهارت دارید ما پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم.شما با آشپزی در منزل خود نیز می توانید به راحتی کسب درآمد کنید.

آشپزی در منزل با مامان‌پز

خانم های کدبانو و هنرمند تهرانی اگر به دنبال یک درآمد همیشگی و رو به رشد هستید با ما مامان پز بگیرید. وب سایت مامان پز بستری امن برای ایجاد اشتغال خانم های تهرانی است که تا کنون سود قابل توجهی را نصیب خانم های با سلیقه کرده است. یکی از متداول‌ترین و مهم‌ترین هنرهای خانگی که مختص خانم‌های خوش‌سلیقه ایرانی است، آشپزی است. آشپزی در عین اینکه می‌تواند یک هنر باشد، یکی از بهترین پیشنهادهای کار در منزل برای خانم‌ها است که این روزها به کمک وب‌سایت مامان‌پز توانسته زندگی بسیاری از خانم‌های هنرمند را در پایتخت متحول کند.

خانم های خانه دار، مادرهای دوست داشتنی از شب قبل، مواد غذایی را با عشق آماده می‌کنند تا روز بعد غذایی سالم و خانگی را برای خانواده ها و جوانان تهرانی طبخ کنند. نیاز هر روزه افراد به غذای گرم با کیفیت و سالم، سود خوب از مزایای همکاری با وب سایت مامان پز است. مهارت های خود در زمینه آشپزی و طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی را به پول تبدیل کنید.

مامان پز و آشپزی در منزل

شما تنها روی آشپزی تمرکز کنید و مهارت های آشپزی خود را ارتقا دهید. همه کارهای سخت و پیچیده بازاریابی اینترنتی را به ما بسپارید. بدون اینکه هر روز از خانه خارج شده و به محل کار خود مراجعه کنید، بدون سپری کردن اوقات زیادی در ترافیک، بدون هیچ مشکلی در خانه و آشپزخانه خود برای مشتریان خود غذا بپزید. پیدا کردن مشتری و فروش غذا سخت ترین مرحله از کار در منزل است که توسط تیم حرفه ای وب سایت مامان پز به خوبی مدیریت می شود.

آشپزی در منزل با مامان‌پز

در واقع مامان‌پز یک سرویس اینترنتی کاربردی است که دارای وب‌سایت، نرم‌افزار تلفن همراه و شبکه‌ای گسترده از خانم‌هایی است که در سراسر پایتخت با آشپزی در منزل خود کسب درآمدو غذاهای خوب خانگی تهیه می‌کنند. غذاهایی که با همه غذاهای بیرون از خانه متفاوت است و با عشق تهیه شده‌است. غذاهای مامان پز طعم واقعی دستپخت مامان ها را دارد و قابل مقایسه با هیچ رستورانی نیست.

اگر عاشق غذا درست کردن هستید و اگر به دنبال یک ایده خوب برای کار در منزل برای خانم‌ها باشید، عضویت در مامان‌پز کار دشوار و پیچیده‌ای نیست. کافی است به صفحه عضویت در سایت مامان‌پز مراجعه کنید، اطلاعات موردنیاز را وارد کنید و منتظر شوید تا با شما تماس گرفته شود.

میزان درآمد روزانه با آشپزی در منزل چقدر است؟

مامان‌پز بستری فوق‌العاده مفید برای همه ماست. از جوان‌هایی که دور از خانه مشغول کار سخت هستند و با نوش جان کردن این غذاهای خانگی انرژی می‌گیرند، تا خانم‌های هنرمندی که ما را مهمان دست‌پخت شان می‌کنند. یک گروه پرتلاش، همه برای یک هدف می‌جنگند: غذای خانگی برای همه! میزان ثابت و یکسانی را نمی توان برای درآمد آشپزی در منزل در نظر گرفت. سود واقعی نصیب کسانی می شود که علاقه بیشتری به پخت و پز دارند و برای نظرات مشتری ها ارزش قائل هستند. خانم هایی که منوی غذایی کامل تری هم داشته باشند همیشه پول بیشتری به دست می آورند. در این زمینه تنوع لیست غذایی، کیفیت غذاها و تعداد سفارش ها تاثیرگذار است.

برای نمونه مامان آفاق یکی از فعال ترین اعضای مامان پز است که اغلب غذاهای شرکتی را برای سازمان ها تهیه می کند. مامان آفاق با ارسال 100 سفارش در روز توانسته درآمد روزانه خوبی را به دست آورد. کار در منزل برای اعضای مامان پز مزایای زیادی دارد که درآمدزایی جزئی از آن است. بدون شک آشپزی و تهیه غذا کار ساده ای نیست ولی می تواند درامد قابل قبولی را به همراه داشته باشد.

 

مامان ترنج یکی دیگر از اعضای خوشنام سایت مامان پز است که با وجود داشتن فرزند کوچک، کار در منزل را به کارهای بیرون از خانه ترجیح داده است. لیست غذای مامان ترنج خیلی متنوع هست و همیشه مشتری ثابت دارد. کسب درآمد دائمی با سود واقعی بخشی از مزایای کارکردن در مجموعه ای بزرگ به نام مامان پز است.

 

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : کسب,درآمد,با,آشپزی,در,منزل,با,مامان,اشپزی مامان پز, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 273 تاريخ : دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت: 16:47

 فروشگاه ريسه فروش اينترنتي کيک و شيريني

فروش اينترنتي کيک و شيريني از قنادي هاي برند تهران و انجام تمامي خدمات جشن شما عزيزان 
(تحويل درب منزل)
(پشتيباني 24 ساعته )
(تحويل در کمتر از 60 دقيقه )
(پرداخت وجه بعد از رضايت مشتري )
تضمين کيفيت تمامي محصولات ، بدون هزينه اضافي 
www.rise724.ir

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,کیک, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 217 تاريخ : شنبه 12 آبان 1397 ساعت: 1:29

انتخاب یک سرویس خوب برای وبلاگ نویسی امری حیاتی است. اگر میزبان نوشته ها و محتوای وبلاگ شما، دارای کیفیت خوبی نباشد، زحماتی که برای نوشتن گذاشته اید را می توان هدر شده تصور کرد. سرویس های گوناگونی برای وبلاگ نویسی در بین سایت های فارسی وجود دارد که به تعداد آنها هم افزوده می شود. اگر می خواهید به وبلاگ نویسی به عنوان یک حرفه نگاه کنید، لازم است که اول به این سوال پاسخ دهید:”بهترین سرویس وبلاگ دهی کدام است؟”.

Image result for ‫سرویسهای وبلاگ 

دهی‬‎

پاسخ این سوال برای افراد گوناگون فرق می کند. البته این واضح است که هرچه خدمات سرویس وبلاگ دهی بیشتر باشد، بهتر است. ولی چیزی که روشن است این است که برای شروع یک وبلاگ نویسی خوب، باید ابتدا بهترین سرویس وبلاگ دهی را انتخاب کرد، چون با عوض کردن وبلاگ بعضاً با مشکلاتی مواجه می شوید.

 در اینجا میخواهم سه  سرویس وبلاگ نویسی که بیشترین کاربرد را در بین ایرانیان دارند را به شما معرفی کنم . این سه سرویس عبارتند از:

نگار بلاگ

بلاگ بیست

نگارا بلاگ

اینها پایدارترین سرویس های وبلاگدهی ایرانی هستند. پایداری در وبلاگ نویسی حرف اول را می زند، به این دلیل که اگر یک شب بخوابید و روز بعد از وبلاگتان خبری نباشد، چه حسی به شما دست می دهد؟ پس انتخاب های بیشتری مانند سرویس های نوظهور هم پیرامون شما وجود دارند، ولی ما در اینجا این سه سرویس به شما پیشنهاد میشود که وبلاگ نویسی را با انها شروع کنید .

بهترین سرویس وبلاگ دهی کدام است؟ با نگار بلاگ وبلاگ نویسی را شروع کنید نگارا بلاگ پایدارترین سرویس بلاگدهی بلاگ بیست جدیدترین سرویس بلاگدهی

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : بهترین,سرویس,وبلاگ,دهی,کدام,است؟, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 236 تاريخ : جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 10:14

مدیریت بحران بیمارستان

  • مدیریت بحران بیمارستان
    مدیریت بحران بیمارستاندسته: مدیریت
    بازدید: 11 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 35 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 3

    جهت نوشتن برنامه مدیریت بحران در بیمارستان و یا سایر سازمان ها کمک کننده می باشد

    قیمت فایل فقط 33,000 تومان

    خرید

    مقدمه

    مدیریت بحران بعنوان یک وظیفه مدیریتی محسوب می شود و با توجه به اینکه همیشه و در همه حال احتمال بروزخطر که منجر به بحران شود وجود دارد این امرسازمانها را قادر می سازد که به نحو بهتری خطرهای متداول در فعالیتهای روزمره رامدیریت نموده و با خیالی آسوده از خسارات تصادفی ، بطور جامعتر و موثرتر فعالیتهای روزمره خود را ادامه دهد .

    مدیریت ریسک ما را قادر میسازد که به نتایج قابل قبول با حداقل هزینه نایل گردیم با همین رویکرد بیمارستان آموزشی درمانی بهارلو برنامه مدیریت بحران خود را در زمینه های مشکلات ساختمان ،از بین رفتن خدمات رایانه ای و بخش فناوری اطلاعات،خرابی تجهیزات سرمایه ای ،کمبود یا اتمام اعتبارات،بیمه مسوولیت حرفه ای و غفلت و اشتباهات کارکنان تدوین نموده است باشد که با پیاده سازی آن شاهد کاهش و کنترل خطرات احتمالی باشیم.

    اقدامات لازم در زمینه مشکلات ساختمان در برنامه مدیریت خطر

    1.بررسی کلیه مسیرهای عبور و محوطه بیمارستان و تامین روشنایی مورد نیاز به صورت مستمر با مسوولیت تاسیسات

    2........

    قیمت فایل فقط 33,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : بحران , بیمارستان

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : مدیریت,بحران,بیمارستان, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 200 تاريخ : جمعه 4 آبان 1397 ساعت: 21:40

hef 2


توليد کننده مستقيم:حفاظ هاي ساختماني:حفاظ شاخ گوزني و حفاظ سرنيزه رو ديواري با مناسب ترين قيمت و کيفيت

حفاظ شاخ گوزني با ساختار فلزي که از ميلگرد هاي تيز و فرم داده شده تشکيل شده است که کل سطح ديوار را با نماي زيبا همچون بوته خار پوشش ميدهد و عبور از آن را غير ممکن مي نمايد.
قابل اجرا بر روي انواع ديوار – نرده – حصار دراندازه هاي متفاوت و رنگ دلخواه شما ميباشد.

حفاظ سرنيزه روديواري (آبشاري)
توليد اين نوع نرده (حفاظ سرنيزه) و حفاظ‌‌‌ روديواري ايجاد تنوع، ايمني بالا و کيفيت بيشتر با طرح‌هاي به روز با توجه به نياز صنعت ساختمان است.
محصولات توليدي از مواد اوليه مناسب تهيه شده است.
اين محصولات داراي ايمني منحصر به فرد است که عبور از آن پس از نصب بر روي ديوار تقريبا غيرممکن است.
اين محصول قابليت کاربرد در فرودگاه‌ها، مجتمع‌هاي ساختماني و اداري،مدارس، هتل‌ها، ويلاها و منازل شخصي را دارد.

hef 1

مشاهده نمونه تصاوير بيشتر و يا ارتباط مستقيم با توليد کننده مستقيم: حفاظ هاي ساختماني حفاظ شاخ گوزني – حفاظ سرنيزه رو
ديواري با مناسب ترين قيمت به سايت http://hefazeiran.blog.ir مراجعه نماييد.

حفاظ شاخ گوزني ,حفاظ روديواري ,حفاظ سرنيزه

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی,وحفاظ,رودیواری,حفاظ شاخ گوزنی,حفاظ رودیواری ,حفاظ سرنیزه, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 242 تاريخ : سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت: 4:00

لینک دوستان

خبرنامه